Naruto-Heroes

Neruto-Heroes

Ogłoszenie

Trwają Prace

#1 2010-07-31 14:18:19

 Ibachi

Administrator

1155884
Call me!
Zarejestrowany: 2010-02-11
Posty: 155
Punktów :   

Ninjutsu

Techniki rangi "E"
Techniki tej rangi nie posiadają żadnych wymagań gdyż uczymy się ich w akademii.



Nazwa Techniki: Kinobori no Waza
Opis: Praktycznie podstawowa technika każdego Shinobi i Kunoichi. Dzięki panowaniu nad własną chakrą i umiejętności kumulowania jej w swoich stopach, Ninja jest zdolny do chodzenia po każdej płaszczyźnie pionowej i skośnej, a także do biegania po sufitach!



Nazwa Techniki: Bunshin no Jutsu
Opis: Shinobi potrafi dzięki tej technice stworzyć iluzję samego siebie, i sterować nią za pomocą własnych myśli. Technika ta jest bardzo przydatna, można nią odwrócić uwagę przeciwnika. Iluzja ta nie potrafi atakować, jednak sama po kontakcie z atakiem przeciwnika znika, wywołując charakterystyczny dźwięk.



Nazwa Techniki: Suimen Hokou no Waza
Opis: Technika, dzięki której jesteśmy w stanie poruszać się po lustrze wody. Technika jest podobna do Kinobori no Waza, jednak różni się tym, że nie należy wysyłać cały czas tej samej ilości chakry do stóp, ciężko to wytłumaczyć...



Nazwa Techniki: Sairento Kiringu
Opis: Dzięki skoncentrowaniu chakry w nogach, możemy się poruszać bezszelestnie.



Nazwa Techniki: Kawarimi no Jutsu
Opis: Prosta technika, dzięki której możemy zmylić przeciwnika. Dzięki niej podmieniamy swoje ciało z jakąś inną rzeczą w czasie, gdy powinniśmy zostać zranieni przez wrogiego Shinobi. Jutsu to należy wykonać PRZED domniemanym atakiem przeciwnika!



Nazwa Techniki: Henge no Jutsu
Opis: Kolejna technika, dzięki której możemy zmylić wroga. Dzięki niej możemy jakoby zmienić całkowicie swój wygląd.



Nazwa Techniki: Kai
Opis: Dzięki tej technice możemy uwolnić się spod Genjutsu przeciwnika. Po złożeniu odpowiednich pieczęci na moment odcinamy przepływ chakry przez nasz mózg, dzięki czemu przestaje działać narzucone na nas Genjutsu. Tą techniką nie można się uwolnić od technik Genjutsu pochodzących od Kekkei Genkai. Poza tym im silniejsza technika na nas nałożona, tym trudniej się uwolnić spod jej działania.



Nazwa Techniki: Nawanuke no Jutsu
Opis: Dzięki tej technice jesteśmy w stanie uwolnić się z więzów, jakimi jesteśmy oplątani.


Techniki rangi "D"


Nazwa Techniki: Shunshin no Jutsu
Opis: Dzięki złożeniu jednej pieczęci symbolizującej kumulowanie chakry (możliwe jedną ręką) Shinobi jest w szybko sie poruszać co daje efekt błyskawicznego przeniesienia się w miejsce kilka metrów dalej. Możemy tą techniką zaskoczyć przeciwnika, zaatakować go niespodziewanie od tyłu, bądź uniknąć jego ataku.



Nazwa Techniki: Kage Shuriken no Jutsu
Opis: Wyrzucamy dwa shurikeny w stronę przeciwnika, jednak ten widzi tylko ten z przodu. Drugi jest tak jakby schowany w cieniu pierwszego, przez co najpewniej trafia w cel.



Nazwa Techniki: Soushuriken no Jutsu
Opis: Technika której użył Sasuke Uchiha, polega na przyczepieniu do shurikenów żelaznej żyłki, dzięki czemu jesteśmy w stanie kontrolować ich tor lotu. Technika bardzo przydatna, gdyż potrafi zaskoczyć przeciwnika.



Nazwa Techniki: Suienzou no Jutsu
Opis: Po skierowaniu dwóch palców na jakiś cel wyskakuje z nich stalowa żyłka, która obwiązuje go dookoła. Większe obiekty są w stanie oprzeć się tej technice.



Nazwa Techniki: Karuto no Tayori
Opis: Po zastosowaniu tej techniki na specjalnej karcie pokazują się informacje na temat osoby, o której właśnie myślimy.


Nazwa Techniki: Oiroke no Jutsu
Opis: Pierwsze jutsu stworzone osobiście przez Uzumaki Naruto. Jest bardzo podobne do Henge no Jutsu, Jednak pozwala nam zamienić się w.. Gołą kobietę... Istnieje także odmiana tego Jutsu pozwalająca na przemianę w nagiego chłopaka...



Nazwa Techniki: Fukimi Hari
Opis: Tworzymy w ustach Senbony z chakry, po czym możemy je „wypluwać” w stronę przeciwnika. Rezultat taki sam, jakby strzelano normalnym senbonem.


Techniki rangi "C"



Nazwa Techniki: Ketsukai Houjin
Opis: Jutsu polega na rozmieszczeniu czterech notek w figure "kwadratu" co daje nam możliwości zaatakowania przeciwnika z zaskoczenia, gdy przeciwnik znajdzie się w polu rażenia tej techniki czyli jakąś na środku wszystkie notki wybuchają jednocześnie a przeciwnik ma spore obrażenia.



Nazwa Techniki: Kemuryu
Opis: Użytkownik kumuluje chakre i zaczyna wypuszczać z usty dym który przybiera postać smoka. Smok nie ma za zadanie zadanie zadać obrażeń przeciwnikowi, tylko ma się on go nawdychać aby mu się nim ciężko oddychał..



Nazwa: Sakura Fubuki no Jutsu
Wymaga użycia co najmniej pięciu kunaiów i pięciu notek
Opis: Użytkownik rzuca w stronę przeciwnika wiele broni, a wśród nich znajdują się kunai'e z małymi notkami wybuchowymi. Gdy kunai'e dotrą do celu notki odczepiają się i spadają na dół. Wtedy użytkownik wbija w ziemię kunai'a z normalną notką wybuchową, wypowiada nazwę techniki, a wszystkie notki wybuchają raniąc przeciwnika.




Nazwa Techniki: Gyorai Shin
Opis: Użytkownik wysypuje dużą ilość igieł, które "chowają" się w ziemię. Kiedy przeciwnik stanie w takim miejscu, użytkownik za pomocą chakry aktywuje igły, które zaczynają wyskakiwać i ranić przeciwnika.



Nazwa Techniki: Kaeru Kaeru no Jutsu (Wymagany pakt z żabami)
Opis: Użytkownik przykłada rękę do czoła przeciwnika zamieniając go w żabę. Technika może zostać użyta na przesłuchaniach by przestraszyć oponenta, zamieniając jego towarzysza w żabę (tak jak tego użył Jiraya).



Nazwa Techniki: Gamayudan (Wymagany pakt z żabami)
Opis: Technika polega na zgromadzeniu w ustach oleju, który potem możemy wypluć na przeciwnika. Utrudnia to poruszanie się, a w połączeniu z techniką Katon (bądź notką wybuchową) powoduje natychmiastowe zapalenie się rywala.



Nazwa Techniki: Harem no jutsu
Opis: Jest to kolejny wymysł Naruto. Użytkownik tworzy parę bushinów, które następnie zmienia za pomocą orinoke no jutsu.



Nazwa Techniki: Hari Raien
Opis: Włosy użytkownika twardnieją, i mogą się wydłużać. Użytkownik bez problemu może nimi sterować. Jutsu jest doskonałe jako technika ofensywna jak i defensywna.



Nazwa Techniki: Senei Jashu (Wymagany pakt z wężami)
Opis: Dzięki tej technice wypuszczamy z rękawa kilka węży, które są w stanie rozciągnąć się by dosięgnąć rywala. Mogą go ukąsić, by zadać obrażenia, bądź unieruchomić go.



Nazwa Techniki: Ikkou Tabekake
Opis: Użytkownik jest w stanie schować w swoim ciele jakiś mały przedmiot poprzez włożenie go sobie przez jamę ustną. Technikę należy wykonywać ostrożnie, aby nie uszkodzić sobie któregoś z narządów.



Nazwa Techniki: Jouro Senbon (Wymaga: parasolki i senbonów zapieczętowanych w niej)
Opis: Do wykonania tej techniki potrzebne są: parasolka i duże ilości senbonów. Polega ona na wyrzucenie w powietrze parasolki w której są ukryte senbony. Gdy parasol znajdzie się już na odpowiedniej wysokości zostaje otworzona za pomocą chakry wyrzucając senbony na wszystkie strony. Bardzo dobre jutsu na dużą ilość przeciwników.



Nazwa Techniki: Kawara Shuriken
Opis: Technika daje użytkownikowi możliwość wykorzystania małych przedmiotów (dachówek, kamieni itp.) jako shurikenów (można zaoszczędzić na kupnie shirukenów xD).



Nazwa Techniki: Konbi Henge no jutsu
Opis: Technika Henge którą użytkownik może zamienić formę innej osoby. Zużywa większe ilości chakry niż zwykłe henge.



Nazwa Techniki: Kyoumeisen (Wymaga: pochodzenia z Otogakure, posiadania rękawicy dźwięku)
Opis: Technika ta polega na kierowaniu chakrą strumieniami fal dźwiękowych. Samo uderzenie dźwiękiem nie zadaje dużych obrażeń lecz jeśli trafi w pobliżu głowy a zwłaszcza ucha, przeciwnik może stracić kontrolę nad ciałem i mieć mały wstrząs psychiczny.



Nazwa Techniki: Shihou Hapou Shuriken no Maki (Wymaga posiadania techniki: Kage Bunshin no Jutsu)
Opis: Technika wymyślona przez Naruto używana podczas Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon rzuca po 2-3 Shurikeny lub Kunai co daje niesamowite natarcie na przeciwnika (Zależne od ilości klonów)



Nazwa Techniki: Sanzengarasu no jutsu
Opis: Technika przywołująca kruki, jednak nie są one zwyczajne. Owe kruki są doskonale wyszkolone do pomocy użytkownikowi w walce, są w stanie silnie zranić przeciwnika a czasem nawet przyczynić się do jego śmierci. Ilość przywołanych kruków zależna jest od ilości chakry włożonej w tę technikę.



Nazwa Techniki: Soushouryu
Opis: Wykonawca stawia dwa zwoje po obu swoich stronach. Po złożeniu pieczęci zwoje rozwijają się, tworząc coś na wzór "smoków" . Dzięki temu użytkownik może korzystać z całego arsenału broni które są w zwojach.



Nazwa Techniki: Tsurugi Yofun (wymagany poziom NM w Kenjutsu)
Opis: Technika raczej ofensywna, osłabiająca trochę defensywę, zazwyczaj widywana w wykonaniu "mieczników". Justu polega na wzbudzeniu w sobie wojowniczego szału, przy czym wzrasta zarówno szybkość jak i siła użytkownika, to jest wspomniana wcześniej ofensywa. Mankamentem tej techniki jest jednak fakt że podczas jej trwania nie można wykonywać żadnych technik wymagających złożenia pieczęci.



Nazwa Techniki: Hikarakuyou
Opis: Technika w trakcie której użytkownik jest w stanie zmienić kwiatki w shurikeny. Justu jakże banalne w opisie, a jak trudne do ominięcia w praktyce gdy zmierza ku przeciwnikowi chmara "tnących kwiatów".



Nazwa Techniki: Nan Kaizou
Opis: Dość oryginalna technika, polegająca na zamianie własnego ciała w "gumę", co daje możliwość wydłużenia własnej osoby nawet do 5 metrów. Można dzięki niej unieruchomić przeciwnika oraz przy okazji połamać mu kości bądź udusić go.



Nazwa Techniki: Chakra Kyuuin Jutsu
Opis: Po aktywacji techniki wokół naszej dłoni pojawia się niebieska poświata, dzięki czemu jesteśmy w stanie przy bezpośrednim kontakcie wyssać chakrę przeciwnika.



Nazwa Techniki: Kumoshin no jutsu
Opis: Technika teleportacji nawet dla kilku osób, jednak ich ilość jest zależna od wagi i wzrostu, a najdalszy obszar w którym można się dzięki niej teleportować to granica mniej więcej 50 metrów.



Nazwa Techniki: Karasu Bunshin no jutsu (wymaga znajomości techniki: Sanzengarasu no jutsu)
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/4
Posiadacze zwojów:
Hyuuga Raito
Sabataya Yuichi
Opis: Użytkownik tworzy klona, który różni się od zwykłego Kage bunshina tym że nie dzieli swojej chakry pomiędzy klonem a sobą, a przesyła mu ją poprzez wrony, dzięki czemu zużycie chakry jest mniejsze.
Koszt chakry, towarzyszący stworzeniu jednego klona wynosi: 15%



Nazwa Techniki: Chakra no Gaichi
Opis: Technika bardzo przydatna w defensywie i ofensywie.Najpierw kumulujemy sporą ilość chakry.Wzrasta nasza odporność na ciosy.Następnie wypuszczamy tą chakre tworząc fale uderzeniową.



Nazwa Techniki: Bodi en Hoo
Opis: Technika podobna do kumoshin no jutsu.Po złożeniu odpowiednich pieczęci nasza postać wygląda jakby się wypalała,a tak naprawdę pojawia się w innym miejscu.Technika trwa dosyć długo więc nie opłaca się nią unikać ciosów.



Nazwa Techniki: Sensame no jutsu
Opis: Dzięki tej technice możemy wyczuć jakiegoś przeciwnika,a nawet poznać jego poziom chakry.Jedyne co trzeba zrobić to przyłożyć rękę do ziemi.



Nazwa Techniki: Hari Jigoku
Opis: Polega na utwardzeniu swoich włosów a następnie strzelaniu nimi dużymi seriami.



Nazwa Techniki: Kanashibari no Jutsu
(Wymagania: ANBU)

Opis: Jutsu, którego uczą się tylko członkowie ANBU. Formując chakrę w środkowym i wskazującym palcu, wysyłają oni falę chakry do systemu nerwowego. Osłabia i unieruchamia to przeciwnika na krótki okres czasu, co pozwala użytkownikowi na zadanie ostatecznego cięcia czy związać oponenta. Technika ta może być także użyta z daleka na wielu celach



Nazwa Techniki: Sōshōryū (wymaga małego zwoju z zapieczętowaną bronią)
Opis: Słabsza wersja Soushouryu polegająca na wyrzuceniu w powietrzu jednego zwoju a następnie użytkownik wyskakuje w powietrze i dosłownie zasybuje przeciwnika bronią



Nazwa Techniki : Shadōrōpu no Jutsu
Opis : Wykonawca tej techniki musi posiadać kolegę lub klona i wtedy gdy przyłożą rękę do podłoża mogą wytworzyć coś na wymiar czarnej liny która po chwili samoczynnie obwiązuje przeciwnika i uniemożliwia mu jakikolwiek ruch. Siła owej techniki oczywiście zależy od ilości chakry jednakże zależy także od ilości osób które ją razem wykonują.



Nazwa Techniki: Wana no Sōshōryū
Opis: Jest to dokończenie techniki Sōshōryū i Soushouryu polegająca na manipulowaniu bronią dzięki zapieczętowanej lince wraz z bronią

Techniki Rangi "B"



Nazwa: Kuchiyose no Jutsu
Wymaga paktu ze zwierzętami
Opis: Wykonawca tej techniki musi ugryżź się w palec i wtedy składa kilka szybkich pieczęći po czym kładzie rękę na ziemi.


Nazwa Techniki: Doku Kiri
Opis: Technika, w której użytkownik wypuszcza z ust spore ilości trującego dymu. Długie przebywanie w obszarze wypełnionym tym dymem powoduje silne mdłości.




Nazwa Techniki : Kagura Shingan
Wymagana: Umiejętność wrodzona Sacchi
Opis : Owa technika pozwala na odnalezienie, wyczucie jak i wytropienie przeciwnika, nawet jeśli jest ich kilku dzięki temu że posiadają personalny i oryginalny przepływ chakry można ich znaleźć na ogromnych obszarach. Czego nie można wykonać zwykłym Sacchi. Dzieję się tak gdy zamykamy oczy i wytwarzamy wewnętrzne oko umysłowe. Mało tego ta technika pozwala wykryć czy osoba mówi prawdę czy kłamie czyli tak jakby na zasadzie wykrywacza kłamstw, można także wykryć możliwość bycia w Genjutsu. Owa technika pozwala na znalezienie osoby nawet gdy znajduje się ona w tłumie.
Zasięg:
Chuunin: 1 km
TJ: 2,5 km
Jounin: 5 km
Kage: 10km



Nazwa Techniki: Kage Bunshin no jutsu

Opis: Po wykonaniu pojedynczej pieczęci pozwala na stworzenie kopii cienia.
W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są iluzjami, ale prawdziwymi, cielesnymi istotami. Wielkim minusem techniki jest to, ze chakra dzieli się równo pomiędzy klony, a gdy wraca, to już niestety nie w takiej ilości jaką wydaliśmy na podzielenie jej. Gdy Bunshiny zostaną zniszczone, ich doświadczenia wracają do oryginału.



Do ludzi z większą ilością chakry możemy trenować z jednym klonem więcej. Czyli np. TJ może stworzyć dwa klony jak ma więcej chakry. Kumacie nie? Ta opcja jest chyba dla ludzi którzy mają ponad 100% chakry. Czyli specjalne klany, dopalacze, UW.

Ponadto jak np.ćwiczyliśmy z jednym klonem nie? i tam czas odstępu mamy 10h, to jak ćwiczymy z klonem to mamy czas odstępu dwa razy dłuższy, czyli 20h, a jak z trzema to trzy razy.
W trakcie odpoczynku mozemy iśc gdziekolwiek chcemy, ale odczuwamy straszne zmęczenie. Np. Na misji nie jesteśmy w stanie dokładnie atakować, czy robić dokładnych uników, w trakcie podróży możemy nawet zemdleć, jeżeli będziemy szli pieszo.




Nazwa Techniki: Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
Opis: Technika ta pozwala ukryć się w cieniu ofiary, skąd możemy w pełni kontrolować jej ruchy. Dzięki czemu możemy łatwiej przenikać do obcych terytoriów. Aby używać innych jutsu, musimy wyjść z cienia, tym samym tracąc kontrolę nad ofiarą.



Nazwa Techniki: Hari Jizou
Opis: Po sformowaniu odpowiednich pieczęci nasze włosy rosną do takiej długości by były w stanie osłonić całe nasze ciało. Dodatkowo stają się twarde i ostre chroniąc nas przed bezpośrednim uderzeniem.



Nazwa Techniki: Shoushagan no Jutsu
Opis: Idealna technika szpiegowska, polega na "wykorzystaniu" twarzy pokonanej osoby. Dzięki temu jutsu jesteśmy w stanie "założyć" twarz ofiary, dzięki czemu możemy się pod niego podszyć, nie budząc żadnych podejrzeń.



Nazwa Techniki: Gamamise no Jutsu (Wymaga paktu z żabami)
Opis: Technika pozwala na przyzwanie żaby która jest w stanie zamienić się w budynek. Dzięki tej technice możemy pochwycić niczego nie spodziewających się przeciwników i uwięzić ich w żołądku ropuchy. Po zakończeniu techniki, żaba wraca do normalnych rozmiarów.



Nazwa Techniki: Jigyakkou no jutsu (Tylko dla ANBU)
Opis: Technika używana przez ANBU. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci dana osoba wpada w hipnozę. Gdy pytający zadaje pytania odpowiadający grzecznie odpowiada. Po wszystkim ANBU liczy do trzech i pstryka palcami. Osoba na której wykonane zostało to jutsu, nie pamięta danego zdarzenia.



Nazwa Techniki: Hitei Mushou
Opis: Po wykonaniu pojedynczej pieczęci przykładamy jedną rękę do ust po czym wystrzeliwujemy z niej tysiące małych igieł, technika nie jest śmiertelna aczkolwiek może spowodować spore obrażenia.



Nazwa Techniki: Ranji Shigumi no jutsu
Opis: Technika polega na wydłużeniu swoich włosów, po czym zaatakowaniu nimi przeciwnika. Gdy użytkownik złapie ofiarę we włosy, tworzą się kolce, przebijają one złapanego.



Nazwa Techniki: Kagonome
Opis: Po sformowaniu odpowiednich pieczęci jesteśmy w stanie stworzyć barierę ochronną z metalowej żyłki. Kopuła jest w stanie ochronić nas przed podstawowymi atakami taijutsu, dodatkowo możemy ją przekształcić w liny unieruchamiające przeciwnika.



Nazwa Techniki: Shishi Enjin
Opis: Technika, w której bierze udział 4 ninja. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i silnych shinobich.



Nazwa Techniki: Sougu Tensakai (wymagane: duży zwój i sporo broni w nim zapieczętowanych)
Opis: Użytkownik wyrzuca zwój z zapieczętowaną w nim bronią nad głowę przeciwnika, jakieś 10 metrów nad niego. Po wypowiedzeniu nazwy techniki przez wykonującego, zaczyna się spektakl. Ze zwoju zaczyna spadać grad przeróżnej broni. Przeciwnik praktycznie nie ma gdzie uciec.



Nazwa Techniki: Gyaku Kuchiyose no jutsu
Opis: Technika przywołania danego przedmiotu lub osoby. W przypadku osoby, musi się ona zgodzić nim zostanie przywołana.


Techniki Rangi "A"


Nazwa Techniki: Rasengan
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Technika będąca spadkiem po czwartym hokage, wymaga kontroli nad kształtem chakry. Wytwarzasz w ręku wirującą chakry, która po zetknięciu się z ciałem przeciwnika jest w stanie zadać potężne rany.



Nazwa Techniki: Oodama Rasengan (wymaga znajomości techniki: Rasengan)
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Lepsza wersja Rasengana. Zwiększone są obroty i pokłady włożonej w niego chakry. Siła oodama rasengan jest tak silna że przyjęcie
go na "klatę" kończy się w 90% śmiercią przeciwnika



Nazwa Techniki: Yoko Rasengan (wymagane: Posiadanie Bijuu, znajomość techniki: Rasengan)
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Po osiągnięciu częściowej przemiany w Biju, Jinchuuriki tworzy zwykłego Rasengana a następnie powłoka jaką daje ci Biju dodaje chakry rasenganowi. Skuteczność tego jutsu jest znacznie większa niż przy normalnym rasenganie.



Nazwa Techniki: Tatsumaki Rasengan (wymagane: posiadanie Bijuu/Cursed Seal, znajomość techniki: Rasengan)
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Kolejna odmiana rasengana. Technika ta przewyższa siłę zwykłego rasengana. Chakra zaczyna wirować wokół użytkownika. Możemy tą chakre skompresować do Rasengana



Nazwa Techniki: Shuriken Kage Bunshin no jutsu
Opis: Jutsu to potrafi zwiększyć ilość rzuconych shirukenów. Użytkownik składa pieczęć a shirukeny zaczną się kopiować. Technika potrafi zaoszczędzić trochę pieniędzy.



Nazwa Techniki: Tajuu Kage Bunshin no jutsu (wymaga znajomości techniki: Kage Bunshin no jutsu)
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Użytkownik używa olbrzymich pokładów chakry, ale dzięki temu może stworzyć prawdziwą armię swoich klonów. Liczba klonów może sięgnąć do setek. Po użyciu tej techniki użytkownik zostaje całkowicie bez chakry.



Nazwa Techniki: Hyakkasaihou
Opis: Po ścięciu dużej ilości kwiatów wznoszą się one w powietrze po czym spadają jako bomby w wybrany przez użytkownika obszar.



Nazwa Techniki: Meisai Gakure no jutsu
Opis: Technika kamuflująca użytkownika. Polega ona na przyjęciu przez użytkownika braw otoczenia. Technika stworzona do ataków z zaskoczenia, misji skrytobójczych i szpiegowskich.



Nazwa Techniki: Souja Sousai no jutsu
Opis: Po włożeniu ręki wykonującego w rękę ofiary oraz uformowaniu danej pieczęci umiera użytkownik i przeciwnik. Jutsu dla samobójców.



Nazwa Techniki: Gentoushin no jutsu
Opis: Technika ta pomocna jest gdy użytkownik chce być w dwóch miejscach na raz. Dzięki tej technice tworzy się projekcje holograficzne własnej osoby, technika używana wyłącznie przez członków Akatsuki.



Nazwa Techniki: Rashoumon
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Jutsu defensywne. Kiedy przeciwnik próbuje zaatakować, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, za którą może się schować.



Nazwa Techniki: Mikadzuki no Mai (wymagany: Miecz)
Opis: Dzięki technice tworzymy setki nieruchomych iluzji, które zanikają tuż po sobie dając efekt wielokrotnego ataku. W rzeczywistości, po ataku „klona” shinobi wykonuje swój -prawdziwy.



Nazwa Techniki: Kekkai: Tengai Houjin
Opis: Użytkownik tworzy wokół siebie pole, które wykrywa każde :zwierze i człowieka znajdującego się w tym polu. Pole może być rozszerzone o ile użytkownik ma wystarczająco duż chakry.



Nazwa Techniki: Bakuretsu Kage Bunshin no jutsu
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Technika ta polega na stworzeniu klonu (z ciałem). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna.


Techniki Rangi "S"



Nazwa Techniki: Kekkaimon Gofuu Jutsu: Hachimon Heijou
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Przed stopami użytkownika musi znajdować się dokładny rysunek wioski, lub innego celu. Następnie wykonuje on bardzo dużo pieczęci, a na sam koniec przykłada się obie ręce do rysunku. Następnie z czterech stron wioski pojawiają się cztery olbrzymie posągi. Gdy osiągną już odpowiednią wysokość wytwarzają barierę wokół nas wyznaczonego terenu. Może przez nią przejść tylko osoba wykonująca tą technikę i jej towarzysze.



Nazwa Techniki: Raigou Senjusatsu
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Użytkownik składa swoje ręce i się bardzo mocno koncentruje. Po chwili za jego plecami pojawia się jakiś bożek z kilkudziesięcioma rękoma. Lecz nie jest on materialny. Po chwili znika. Następnie dziesiątki rąk atakują przeciwnika. Przewidzenie gdzie w danym momencie uderzą jest prawie niemożliwe. W dodatku zadają bardzo duże obrażenia.



Nazwa Techniki: Shouten no Jutsu
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Użytkownik poprzez poświęcenie jakiejś osoby jest w stanie stworzyć idealną kopię kogoś innego. Kopia posiada unikalne zdolności jak i bronie oryginału, a także 30% jego mocy.


(wymaga znajomości techniki: Rasengan)
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Nazwa: Rasenrengan
Opis: Technika polega na stworzeniu dwóch rasenganów po jednym w każdej ręce i ataku nimi jednocześnie.


(wymaga znajomości techniki: Rasengan)
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Nazwa: Chō Ōdama Rasengan
Opis: Technika polega na stworzeniu za pomocą obu rąk wielkiego rasengana który powoduje ogromne obrażenia jednak wymaga wiele więcej chakry.



Nazwa Techniki: Hiraishin no Jutsu
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Jest to najlepsza technika służąca do przemieszczania się. Wymagana jest do niej specjalna notka. Rzuca się w jakieś miejsce kunaiem na którym jest dana notka, a następnie użytkownik pojawia się tam w ułamku sekundy. Można jej także użyć poprzez dotknięcie dowolnego fragmentu ciała ofiary. Wtedy pojawiają się w dotkniętym miejscu takie same symbole jak na notce. W dowolnym momencie można się pojawić tuż za rywalem. W obu przypadkach technika nie wydaje żadnego dźwięku podczas przemieszczania się.



Nazwa: Kuchiyose: Edo Tensei
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Odmiana techniki przywołania, w której przywołuje się zmarłe postacie. Aby doszło to do skutku, należy poświęcić ciało ludzkie, w które potem wejdzie przywołana dusza z zaświatów. Jest to zakazana technika, którą opanować mogą tylko wybitni.
Wymagania do wykonania techniki:

- Posiadanie ciała zmarłego shinobi (nie musi być to osoba, która chcemy przyzwać tylko jakiś trup)
- Notka Edo Tensei przyczepiona do ciała
- Trumna Edo Tensei w której będzie leżeć ciało

Wszystkie trzy powyższe rzeczy muszą być zapieczętowane w dużym zwoju.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.057 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sforaastarte.pun.pl www.guinvictus.pun.pl www.pokeswiat.pun.pl www.flatron5on5.pun.pl www.pierwszabe.pun.pl