Neruto-Heroes
Techniki Rangi "D"
Nazwa Techniki: Oboro Bunshin no Jutsu
Opis: Dzięki tej technice potrafimy stworzyć dużą ilość swoich klonów, które nie będą wrażliwe na żadne ataki, jednak same także nie zadadzą obrażeń przeciwnikowi. Przeciwnik może się bardzo długo męczyć z klonami, kiedy my będziemy kombinować, jak by się go tu pozbyć...
Nazwa Techniki: Suzu no Oto
Opis: Do wykonania jutsu potrzebujemy specjalnych dzwoneczków przyczepionych do senbonów i powiązanych niewidoczną linką z nami. Należy rzucić senbona w okolice celu, po czym delikatnymi ruchami wprawić dzwoneczki w ruch, dzięki któremu te wydadzą dźwięk. Odgłosy te źle wypływają na mózg ofiary, przez co wydaje jej się, że otaczają ją idealne klony atakującego. Dźwięk może otumanić i spowolnić odruchy osoby zaatakowanej.
Nazwa Techniki: Narakumi no Jutsu
Opis: Tworzymy małą iluzję pewnego strasznego wydarzenia. Jeśli przeciwnik jest słaby psychicznie, to może zostać sparaliżowany przez strach, bądź ze strachu zemdleć.
Techniki Rangi "C"
Nazwa Techniki: Nemuri
Opis: Jest to bardzo jedno z prostrzych technik Genjutsu które sprawia, że przeciwnik zapada w głęboki sen. Do wykonania tej techniki jest kontakt fizyczny.
Nazwa Techniki: Kagami
Opis: Jest to GenJutsu stosowane przez Kurenai. Kiedy Kurenai wpada w pułapkę, potrafi rozproszyć się do postaci płatków kwiatów. Płatki będą latały wokół celu atakując go.
Nazwa Techniki: Raigen Raikouchuu (Wymagany żywioł Raiton)
Opis: Raigen Raikouchuu jest techniką która generuje olbrzymi błysk światła, oślepiając przeciwnika.
Nazwa Techniki: Appuguredo Kagami
Opis: Genjutsu dzięki któremu jesteśmy w stanie zmienić nasze ciało w tysiące płatków kwiatów. Ów "burza kwiatowa" jest w stanie zaatakować przeciwnika "pożerając" żywcem jego ciało. Przeciwnik tym samym odczuwa straszliwy ból.
Nazwa Techniki: Jigoku koka no jutsu
Opis: GenJutsu polegające na tym, że z nieba spada kula ognia paląca wszystko. Technika nie ma na zadaniu poparzenia przeciwnika, lecz by uciekł.
Nazwa Techniki: Kori Shinchuu no Jutsu
Opis: Technika genjutsu która powoduje że nasz cel nieświadomie krąży w kółko. Jeśli ninja nie jest w stanie wykryć złudzenia bardzo szybko może się wykończyć psychicznie i fizycznie, gdyż nie jest w stanie dotrzeć do celu.
Nazwa Techniki: Jinmon no jutsu
Opis: Technika ta pozwala nam buszować w głowie naszego przeciwnika by zdobyć potrzebne nam informacje. Technika osłabia umysł, lecz jeśli ma ktoś silną wolę może się jej przeciwstawić.
Nazwa Techniki: Utusem no jutsu
Opis: Prosty atak Genjutsu stosowany w celu zmylenia wroga. Polega na emisji dźwięki dookoła swojego przeciwnika, dzięki czemu nie wie on skąd dociera głos przeciwnika, a tym samym nie może spodziewać się, skąd nadejdzie kolejny atak.
Nazwa Techniki: Kurama Himo Baindo
Opis: Po wykonaniu pieczęci użytkownik Jutsu znika, a w okół przeciwnika pojawiają się strączki fasoli z których autor Jutsu wyłania się. Możemy kontrolować te rośliny np dusząc przeciwnika.
Techniki Rangi "B"
Nazwa Techniki: Nehan shouja no jutsu
Opis: Ulepszona wersja Nemuri, gdzie nie potrzeba kontaktu fizycznego. Z nieba spadają ni to płatki ni to pióra i technika ma na zadaniu uśpić wszystkie osoby będące w zasięgu GenJutsu. Technika Kai może wyzwolić tą iluzję.
Nazwa Techniki: Jubaku Satsu
Opis: Za przeciwnikiem pojawia się drzewo z którego wyłania się użytkownik. W dodatku gałęzie unieruchamiają rywala.
Techniki Rangi "A"
Nazwa Techniki: Kokuangyo no Jutsu
Opis: Przeciwnik jest zamykani w ciemnym pomieszczeniu w którym kompletnie nic nie widzi.
Nazwa Techniki: Sennou Sousa no Jutsu
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może przejąć nad kimś kontrolę. Wymagany jest kontakt fizyczny.
Techniki Rangi "S"
Nazwa Techniki: Kuro Kuukan Goumon
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Rywal jest zamykany w ciemnym miejscu, które użytkownik kontroluje jak zechce. Może na przykład zrobić tak, że przeciwnik będzie myślał, że atakuje samego siebie.
Nazwa Techniki: Gamarinshou
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Do wykonania tej techniki jest potrzebny Sage Mod, a także dwie przywołane stwory. Zaczynają one śpiewać, a gdy dźwięk dojdzie do rywala zostaje on zamknięty w klatce wypełnionej wodą. Z czterech stron stoją posągi żab z mieczami. Ofiara traci wszystkie zmysły, a gdy użytkownik chce ją wykończyć... stwory uderzają kamiennymi mieczami.
Offline