Neruto-Heroes
Techniki rangi "D"
Nazwa Techniki: Mizu Bunshin no Jutsu
Opis: Tworzymy idealną kopię samego siebie. Klon posiada 1/10 siły oryginału, może za nas walczyć, jednak nie może się oddalić od zbiornika z wodą.
Nazwa Techniki: Suiton: Mizuranppa
Opis: Po złożeniu odpowiednich pieczęci potrafimy wypluwać strumień wody pod dużym ciśnieniem.
Nazwa Techniki: Mizutensou no Jutsu
Opis: Posiadacz Suitonu dzięki tej technice potrafi schować się w zbiorniku wodnym.
Nazwa Techniki: Ninpou: Mizu Kawarimi
Opis: Jest to odmiana techniki Kawarimi, tyle że zamieniamy się miejscem z pewną ilością wody.
Nazwa Techniki: Mizukuri no Yaiba
Opis: Para wodna znajdująca się w powietrzu wokół nas może uformować się w ostry i twardy miecz z lodu, którym możemy się normalnie posługiwać.
Techniki rangi "C"
Nazwa Techniki: Mizu Kamikiri
Opis: Użytkownik Suitonu tupię w ziemię przed sobą w kierunku przeciwnika. Od razu po tupnięciu z ziemi w linii prostej wydobywa się woda pod ciśnieniem. Maksymalna ilość strumieni wody wynosi 3. Jutsu może porządnie zaskoczyć przeciwnika, a nawet połamać nogi.
Nazwa: Chou Mizurappa
Opis: Jest to nic innego, jak jedynie bardziej rozwinięta wersja Mizurappy. Użytkownik składa kilka pieczęci i wypluwa z ust szeroki strumień wody pod dużym ciśnieniem. W zależności od użytej chakry można wystrzelić nawet małą falę cieczy.
Nazwa: Kokuun no Jutsu
Opis: Dość prosta, ale bardzo przydatna wodna technika. Jej użytkownik po złożeniu pieczęci wytwarza nad wybranym przed siebie miejscem chmurę, z której zamiast deszczu pada ropa naftowa. Tą zaś można bardzo łatwo podpalić technikami Katonu, lub notkami wybuchowymi, tworząc ogniste pole pod przeciwnikiem/ami.
Nazwa Techniki: Kirigakure no Jutsu
Opis: Po prostu tworzymy mgłę wokół siebie. Gęstość zależy od wkładu naszej chakry i naszego poziomu.
Nazwa Techniki: Mizu no Tatsumaki
Opis: Defensywne jutsu. Wokół siebie wytwarzamy wodny wir, który może odbić broń, zniwelować działanie słabszych jutsu. Człowiek, który niechcący trafi do wiru, zostanie poturbowany i wyrzucony kilka metrów dalej.
Nazwa Techniki: Suiton: Suishuu no Jutsu
Opis: Do tej techniki potrzeba dwóch osób i zbiornika. Dwoje Ninja wykonujący tą technikę mogą dowolnie manipulować wodą z niego.
Nazwa Techniki: Suiton: Mizuame Nabara
Opis: Z ust wydobywa się kleista maź, która ma na celu unieruchomienie stóp rywala. Można po tej mazi chodzić przy użyciu Suimen Hoklou no Waza, inaczej można zostać przylepionym do podłoża.
Nazwa Techniki: Suishuu Gorugon
Opis: Dzięki tej technice możemy wytworzyć z wody dużego węża. Wąż ten jest w stanie ugryźć przeciwnika, albo połknąć go, przez co ten zacznie się topić.
Nazwa Techniki: Mizu no Muchi
Opis: Z wody tworzymy bicz, którym możemy atakować, bądź kogoś spętać.
Nazwa Techniki: Sensatsu Suishou
Opis: By użyć tej techniki wymagana jest woda. Shinobi składa odpowiednie pieczęcie, po czym uderza stopą w kałużę. Unosi się ona do góry, a po chwili zamienia się w dużą liczbę wodnych senbonów, które lecą w kierunku przeciwnika i się w niego wbijają. Zadaje poważne obrażenia.
Nazwa Techniki: Takitsubo no Jutsu
Opis: Technika żywiołu wody, polegająca na wytworzeniu zwykłego wodospadu, jednak nie wydaje się to być technika służąca do ataku czy obrony. Można natomiast używać wody z niego do innych technik.
Nazwa Techniki: Suikoudan no Jutsu
Opis: Technika polegająca na uderzeniu w przeciwnika skoncentrowanym strumieniem wody. Aby ją wykonać shinobi musi znajdować się blisko zbiornika wodnego. Pociskiem tym można kierować, lecz tylko w poście w którym ta technika została użyta.
Techniki rangi "B"
Nazwa Techniki: Fukadan no Jutsu
Opis: Ulepszona wersja techniki Suikoudan no Jutsu. Wodny pocisk zmienia się w wielkiego rekina, który po zderzeniu z celem powoduje wodną eksplozję. Która może poważnie ranić przeciwnika.
Nazwa Techniki: Ukojizai no Jutsu
Wymaga talentu: Nin/xxx, bądź umiejętności Sacchi
Opis: Technika umożliwia nam wytworzenie upadów deszczu, dzięki którym jesteśmy w stanie określić czy ktoś nieproszony znajduje się w obszarze działania jutsu. Technika ta pozwala również na wykrycie poziomu chakry i umiejętności intruza.
Nazwa Techniki: Daibakufu no Jutsu
Opis: Wielkie, wodne tornado, które zalewa pole walki. Nie wymaga źródła wody, użytkownik tworzy je ze swojej chakry, lecz gdy w pobliżu jest zbiornik wodny to zużycie chakry jest mniejsze. Można w nim ukryć bronie takie jak kunai'e i shuriken'y.
Nazwa: Mizu no Tate
Opis: Dość prosta technika wody, potrafiąca niejednokrotnie ochronić shinobi'emu jego skórę. Użytkownik znajdujący się w pobliżu wody składa kilka pieczęci i wytwarza z niej wokół siebie barierę, która chroni przed Katonem oraz Taijutsu do rangi C włącznie.
Nazwa: Mizuoshi
Opis: Potężna technika wody. Użytkownik po złożeniu pieczęci jest w stanie wystrzelić maksymalnie trzy na raz strumienie wody. Ciecz ma takie ciśnienie, że bez trudu potrafi przeciąć twardą skałę, ale utrzymanie jutsu dłużej, kosztuje dużo chakry.
Nazwa Techniki: Suiryuudan no Jutsu
Opis: Jest to potężny atak, shinobi tworzy wielki strumień wody, który zamienia się w wielkiego smoka. Od razu po stworzeniu smok jest wysyłany na przeciwnika. Smoka można kontrolować tak długo, jak trzymasz ostatnią pieczęć. W tej technice potrzebujemy źródła wody
Nazwa Techniki: Suigadan
Opis: Technika ofensywna. Po wykonaniu serii odpowiednich pieczęci, woda znajdująca się w pobliżu Shinobi wykonującego Suigdan podnosi się, żeby już po chwili uformować wodne strumienie przywodzące na myśl wiertła.
Nazwa: Suijinheki
Opis: To obronne jutsu tworzy ścianę wody wokół użytkownika. Ta ściana wody jest szczególnie skuteczna w zatrzymywaniu techniki ognia. Ściany mogą być utworzone z wcześniej istniejącego źródła wody lub strumienia wody z jamy ustnej.
Nazwa Techniki: Suirou no Jutsu
Opis: Technika polegająca na wykorzystaniu wody do uwięzienia przeciwnika. Rywal złapany w to wodne więzienie ma ograniczony ruch, minusem techniki jest konieczność kontaktu fizycznego z tą "bańką".
Techniki rangi "A"
Nazwa: Suiton: Hahonryū
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Dzięki tej technice tworzymy na dłoni wodny wir, który potrafi wystrzelić w stronę przeciwnika z niesamowitą szybkością. Ilość wody wytworzona dzięki tej technice jest na tyle duża że jesteśmy w stanie ugasić technikę Katonu tej samej rangi.
Suiton: Hahonryū jest używany w kombinacji z Fūton: Rasengan'em aby otrzymać Gufū Suika no Jutsu.
Nazwa techniki: Kirisame no Jutsu
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Powiernicy zakazanych zwojów:
Opis: Użytkownik składając pieczęcie wywołuje deszcz na niewielkim obszarze. Deszcz ten jednak nie jest zwykły, gdyż niweluje on wszystkie techniki wymagające użycia chakry. Technika bardzo przydatna pełniąca raczej funkcję defensywy. Trwa do czasu, gdy trzymamy złożoną jedną ręką pieczęć.
Nazwa Techniki: Dai Uzumaki no Jutsu
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Tworzy na w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie. Jeżeli zbiornik wodny na którym ta technika jest użyta jest głęboki to bez problemu zabija nawet najwytrwalszych shinobi. Nie działa na shinobi potrafiących oddychać pod wodą.
Nazwa: Mizu Enchou
Opis: Rozwinięta wersja Mizu no Tate, która zużywa dużo więcej chakry. Tym razem bariera jest dość duża do ochrony kilku shinobich. Jest ona przy okazji odporna na Taijutsu i techniki Katonu do rangi B włącznie.
Techniki rangi "S"
Nazwa Techniki: Suishouha
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis: Shinobi stwarza przed użytkownikiem wielką, potężną falę. Do tej tachniki nie potrzeba zbiornika wodnego. Woda bierze się z chakry. Może ranić kilku przeciwników naraz. Zazwyczaj zabija lub łamie kości przeciwnikom.
Offline